- Blokkeer zo snel mogelijk uw toegang tot Online Banking/MyBank:
Klik in Online Banking rechtsboven op uw naam en kies voor "Instellingen". Klik vervolgens rechtsonder op de rode knop "Blokkeer mijn toegang".
In MyBank, open de applicatie en tik op de menubalken linksboven, vervolgens op uw naam en vervolgens op de drie puntjes rechtsboven. Tik vervolgens op "Verwijder dit profiel". - Meld fraude en vraag om uw onlinediensten te blokkeren door te bellen naar +32 (0)2 551 99 98 (24/7).
- Contacteer de Helpdesk op 078 155 152 zodat wij u een nieuwe digipass en een nieuwe unieke pincode kunnen bezorgen. (Kies nooit een te voor de hand liggende pincode).
Als u denkt dat de veiligheid van uw bankkaart(en) ook is aangetast, kunt u uw kaarten ook blokkeren door Card Stop te bellen op 078 170 170 (24 uur per dag, 7 dagen per week).
Voor meer informatie over veiligheid kunt u terecht op onze pagina Veiligheid.